Algemene Ledenvergadering 11 november 2023

Zaterdag 11 november jl. was de algemene ledenvergadering van onze vereniging.

Zo’n 80 mensen woonden deze hele bijzondere middag bij.

Er werd afscheid genomen van bestuurslid Jan Kemkers Wzn. en Jan Oosterhuis werd als nieuw lid bij het bestuur verwelkomt.

Na het officiële gedeelte dat werd geleid door de voorzitter Anne Ananias, kwam Burgemeester K. Smid compleet met ambtsketting binnen en naam het woord. Hij vertelde over de betrokkenheid en grote inzet van Anne Ananias als voorzitter van de Historische Vereniging Roon maar ook over het vele werk dat hij heeft gedaan voor de Rij- en Menvereniging “de Mensinghe Ruiters” alsmede de jurering bij vele Rodermarktparades. Een hardwerkend en bevlogen mens dus die bij deze gelegenheid werd benoemd tot Lid in de Orde van Oranje Nassau.

De middag werd geëindigd met het vertonen van de film “Vereniging van Volksvermaken 40 jaar” uit 1978.

Foto’s: Allet Huttinga fotografie.